Leden administratie

Vanaf chirojaar 2020-2021 kan je enkel online de nodige gevevens invoeren en inschrijving van je kinderen invoeren.
We hebben dit initiatief genomen, omdat er tijdens het verzamelen en verwerken van gegevens, te vaak (typ)fouten gebeuren. We waren tijdens de voorbije covid19 situatie, ook genoodzaakt meer digitaal te registreren. En graag blijven we hier op in zetten.
Zodat onze leiding meer energie kan steken in 'de tofste spelen te verzinnen' en vele andere.

Let op: bestaande accounts ! De accounts van onze oude website, moeten ook op de nieuwe website gebruikt worden. Deze bevatten immers de actuele informatie van onze leden.
Je kan indien nodig je paswoord opnieuw instellen.  <
Je kan indien nodig je eerdere "account/email adres" opvragen bij de afdelingsleiding of via ons contactformulier info chiro vorselaar

Let op:  Tot de leeftijd van 18 jaar is het verplicht dat je gegevens ingevoerd en beheerd worden door (één van) je ouders!
Vanaf 18 jaar mag je ook zelf je gegevens beheren!

Om te starten met je online registratie:

• Inloggen met je account, of een account aanmaken.
  • In de Menu, hover over Ledenadministratie en kies submenu-item
    Wij Ouders.
  • Vul hier de gegevens van jezelf (en optioneel, je Partner) in.
  • Na deze te bevestigen kom je op de Pagina:
    Inschrijvingen selecteer kind , hier kan je:

1. Een kind selecteren uit de lijst, om in te schrijven als lid. Of,
    2. (een) kind(eren) toevoegen, om in te schrijven als lid van Chiro Vorselaar
  • Onderteken je formulier met je rijksregisternummer en
    duid je akkoord aan voor onze GDRP richtlijnen.
  • We tonen hier ook de nodige betalingsinformatie, deze wordt ook naar je gemaild.
    Een lidmaatschap is pas geldig na betaling van het lidgeld.
  • klik "bevestigen"!

Een meer gedetaileerde uitleg vindt u in volgende publicaties:

Veel succes, we hopen dat alles vlot gaat. Opmerkingen en vragen kan je achterlaten via ons contactformulier info chiro vorselaar

Vonkende groeten

De Leiding en VB's van Chiro Vorselaar