Door Paul Van Leemput, 23 augustus 2023

Kwaremont is net als de befaamde kuitenbijter uit de Vlaamse Ardennen, de Oude Kwaremont, karaktervol en pittig gekruid. Het is een volmout bier dat zorgt voor een flinke dosis vloeibare suikers na een stevige inspanning. Je beloning? Een uitgesproken dorstlessende afdronk… met een stijgingspercentage van 6,6%.

Door Paul Van Leemput, 23 augustus 2023

Scouts de Buecken vierden in 2019 honderd jaar scouts in Herentals. Ter ere van deze feestelijkheden heeft de Bueckenbar in samenwerking met de Hopscheppers dit bier gebrouwen. Aroma’s van granen, fruit (banaan) en licht kruidig. Zacht bitter in de mond, moutig, fris en fruitig. Prima dorst-lesser maar voller dan een ‘pintje’.

Door Paul Van Leemput, 23 augustus 2023

Blond volmondig bier met een fris fruitig karakter met een mooi krachtig hoparoma. Dit dankzij de extra hop toegevoegd in de rijpingstank. Het stevig karakter en het lage alcoholgehalte maken Hertenheer een ideaal aperitief- of degusteerbier al dan niet op een zonovergoten terras.

Afbeelding verwijderd.

Door Paul Van Leemput, 23 augustus 2023

Is de jongste telg in de roemrijke St.Bernardus familie. Het is een verfrissend blond bier, gebrouwen in de klassieke ‘Enkel’ stijl. Extra 4 is elk jaar beschikbaar in de lente en de zomer. Extra 4 is een bleek-goudkleurig bier met een hagelwitte schuimkraag. Het bier zorgt dankzij de hergisting op fles voor een mooie pareling in het glas.

Afbeelding verwijderd.

Door buca, 31 juli 2023

Zondag 27/08 Kaartprijskamp (14u-17u)

Zin in een plezant potje slagen halen? Dan is het kaartprijskamp zeker iets voor jou. Het gaat door op zondag 27 augustus aan de Kampus. We starten om 14u, maar kom zeker op tijd. Iedereen is welkom, zowel beginners als ervaren spelers.

Inschrijven kost 5 euro en kan via onderstaand formulier. Inschrijven kan ook op de dag zelf aan de inkom voor de start van de activiteit.

Door buca, 31 juli 2023

Zaterdag 26/08 Kubb Toernooi (14u-17u)

Banner kubb toernooi

's Zaterdags om 14u00 gaat het kubb toernooi weer van start op de Dorpse Feesten van Chiro Vorselaar. Kubb is een leuk spel dat voor iedereen toegankelijk is en voor plezier zorgt. Het spel is uitgevonden door de vikings en is nog steeds even populair.

Vrijdag 25/08 Quiz

Banner quiz

We starten ons feestweekend met een recreatieve quiz. Schrijf je zeker in met je familie, vrienden, vereniging... want we beloven jullie een uitdagende quizavond met prijzen voor elke deelnemer en heel veel ambiance.